C,N ori erlaadoua

Încerc și azi, și ieri, și mâine
Mă rog, ieri-ul mă încearcă el pe mine
Iar mâinele mă încearcănă
Înpătrat din greu câteodată
Dar e clar că îmi știu laturile
Sau, dacă întorci foaia, lăturile.
Alegerea dumneavoastră.

Însferă sper, deși-ncercatul e riscant
Însă nu pot să o creez în mine din neant
Trebuie să știu măsura și măsurile
Și după ce-o schițez în minte, e ușor.
Personal, vreau să-mi determin ariile.
Molto vivace, crescendo, allegro-n mi minor.
Nu fiți capricioși, nu vă grăbiți să judecați.
E doar un calcul simplu, ascultați:

Îti trebuie un singur patru-n plus
Ca să devii sferă din cerc.
Lasă-i pe alții să numere la infinit
Sau să ridice la a doua strigare din umeri
La a doua rigoare, gândire, voință, stupoare.

Aria se poate cânta oriunde, în sala de concerte
Sau într-o cavernă întunecoasă și pustie
E de ajuns să te auzi doar tu
Căci cine te va aplauda, numai viitorul știe.

Desigur, rămâne problema instrumentelor
Cu ce să nu fluieri a pagubă?
Cum să bați din picior cu mare răsunet?
Cum faci să ciupești doar corzi sensibile?
Toate au ceva în comun: pot face și muzică
Și zgomot. Alege.

Trasez.

We would love to hear your opinion on this article!