Ce fac ochii în vacanță

S-au rugat de mine, săracii, să-i las să plece in vacanță
Inițial m-am opus “Sunteți de neînlocuit, poate la vară”
Apoi mi-am zis că ar fugi oricum, în ultimă instanță
Așa că i-am lăsat vreo oră două, mai pe seară

S-au coborât în beci pentru-nceput, să vadă ce-ar putea
Să ia cu ei, să se hrănească și să se simtă bine
Și ce-au găsit? Pânze de așteptări, cu dorințe prinse in rețea
Unele zbătânde, alte zăcânde, iară centrul cu opt minutare fine.

Frustrări turnate-n sticle cristaline, cu dop de “Prea târziu”
Au desfăcut vreo două vechi și tari, ca vinul de răpciune
Și au băut, până au început să-i treacă apele cu chiu
Cu văi și dealuri inundate, dar au scăpat printr-o minune.

Au ieșit să se bronzeze la lumina nopții citind in constelații
Din sentimente au zidit castele crenelate și-un coridor ascuns
Era dimineață când i-am găsit, loviți de insolație
Cu factor de indiferență nu s-au dat, și doar le-am spus…

We would love to hear your opinion on this article!

