Operație

Așează-te.
Încearcă să nu te miști
cât timp faci minunea.
Scrie și-n protecția muncii…
Pregătește-te…
nu am să-ți las
niciun strop de sânge
pe mănușile mele și lenjeria ta albă,
și chiar de-aș lăsa
tot cu buzele le-aș ridica.
Prin carnea ta înot ca
un delfin fără grija zilei de apoi.
Îmi caut un loc
unde să mă-ngrop
dar dacă aprind vreo lumânare,
atunci vei face temperatură și vei muri.
Deci doar mirosul mă îndrumă spre
perdeaua ta de rozmarin și ceară
unde din spate se aude,
bătând din sticle goale de aghiazmă,
inima ta fără inel de logodnă.
Eu ți-am adus altceva…
Acum poți să te ridici.

We would love to hear your opinion on this article!

