Povestea de apoi

Anul viitor, pe la șapte
Mi-am setat radioul să-mi cânte
o poveste despre cât ne iubeam.
Este șapte fără un minut și_dsc0100-1
mă gândesc că dacă îmi astup urechile
n-am să plâng de dragul albinelor fără ac și
al florilor fără toamnă.
Dar iată că dansul a început
minunea se scurge printre degetele mele
de pianist fără partituri,
țaicul bate șapte și câteva secunde,
iar lumea mea numără un paradis de nori
noroi și polen
pe care numai eu și ea îl putem citi.
Este șapte și un minut draga mea,
și tare-aș da timpul
înapoi cu o cafea.

We would love to hear your opinion on this article!

